onsdag den 19. maj 2010

Sidste skole dag..

Saa er dagen opnaaet.
Det er sidste skole dag i dag. I hvert fald for alle seniorne.. Det er helt forfaerdeligt.
Skaegt at man i midten af skole aaret er ved at gaa helt ned og slet ikke gider gaa i skole, og vil goere alt for at lave noget andet end skole. Men naar man saa er naaet enden, saa er det altsaa trist.
Vi har finals i morgen, jeg skal op i Engelsk, Historie og kunst, men i dag er den absolut sidste normale dag...
I gaar havde mit frokost bord aftalt at tage en ret med som vi alle kunne dele. Det var vildt laekkert! :D Vi spiste pasta og koedsovs, hvidloegsbroed, kold pasta salat, og til desert, oreo fluf, danske pandekager, puppy child, og frugt salat!! :D MMMHHMMM! :D
Og i dag spiste vi saa resterne, der var nemlig rigtig meget til overs x)
Ellers har hele den her dag indeholdt, taget billeder, faaet underskrifter af laere paa at jeg har afleveret boeger, og jeg har ikke rigtig lavet noget, fordi jeg er faerdig med alle projekterne, og saa det har vaeret ret trist. :/

I gaar aftes dekorerede mig og Jamie vores doer med sticky notes, fordi det er min mors foedselsdag i dag. og saa skrev vi tillykke og saadan :) Det blev ret fint, (billedet kommer senere!! :) )
Og i senere i dag, tager vi til Canton og koeber en million flere sticky notes, fordi vi har et nyt projekt i tankerne x) haha! Vi har nemlig taenkt os at poste hele hendes bil fyldt med sticky notes!! :D x) hahahaha! JEG GLAEDER MIG!!

Ellers proever jeg bare at holde humoeret oppe .. Det er lidt meget trist. :') Men det er paa den gode maade :)

OH yeah, noget andet! :) Min skole tilbyder at man kan se mit graduate live! :D Jeg tror bare man gaar ind paa denne side og finder en live streaming, men jeg maa lige finde ud af nogle flere detaljer :) http://www.dist265.com/
Det er den 30. maj :) Kl. 2 amerikansk tid, og kl. 9 dansk tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar