mandag den 17. maj 2010

2 skole dage tilbage

Der er en foerste gang til alting,
men det svaerre er jeg naaede til, ".. og det var saa sidste gang .."
Med rigtig rigtig mange ting.
Denne weekend var jeg til mit sidste prom med Metamora skole. Det var rigtig sjovt :D Saa det er helt i orden! Det var jo ogsaa mit nummer to prom, og begge to var priceless, og det hele vaerd! :D Vi dansede og havde det sjovt, saa det var som det skulle vaere x)
I dag er min naest sidste fulde skoledag. I morgen har jeg den sidste skole dag. Onsdag har jeg eksamner.
Paa torsdag er det den sidste hugclub.
Denne weekend skal jeg se Imme for den sidste gang, i lang tid. (vi skal helt sikkert se hinanden igen! Sidste gang i USA, probably.)
Heldigvis er det ikke farvel til dem alle paa onsdag, (torsdag) fordi vi skal holde en farvel fest den 22. Juni :) Som jeg glaeder mig rigtig meget til :D
Vi holder den i en park, og alle tager en ret med :)
:')
Men det er ved at vaere en sidste gang, for det meste jeg goer nu.

Jeg kommer igen, though. :)
det er ikke min sidste gang i lille Farmington Illinois. :)

3 kommentarer:

  1. Hej C, ubegribeligt at du allerede skal til at skrive om sidste gang. Tænk at det er gået så hurtigt og kors hvor har du oplevet meget. Og så skal man jo også sige farvel for igen at kunne sige goddag. kh. din far

    SvarSlet
  2. Jeg synes nu paa ingen maade det er gaaet hurtigt x) haha! Det har vaeret en god tur, men synes nu ikke det gik hurtigt, men ja jeg har oplevet sindsygt meget ! :D

    SvarSlet