torsdag den 13. maj 2010

Prom billeder!! :D

Vores gymnastiksal, den blaa ting, er lazer tag! :D Rigtig sjovt!! :D

Et klatretaarn ud af hoppeborg materiale.

Jess og mig :)

Miranda og mig :)

Kristin og mig :)

Shannen !

Ian og Morgan! :) Saa soede! x)

Mig og Darrin :)

Matt, Jessica's kaereste, og mig :)

Bryan, Kristin, mig, Chris, Jess & Matt :)

Alyssa Burd og mig :)


Bryan og Kristin :)

Jess & Matt

Mig og Jess :)

Mig og Matt


Rachel :)

Mikey, min bedsteven, og mig :)


Mig og Craig, min date :)


Hanna og Darrin, som ogsaa var i min gruppe :)


Mig og Hanna, at Johnny's :)


Mig og Hanna :)


Darrin :)


Darring og Hanna, hjemme hos Morgan's bestemor, hvor vi spillede ping-pong x)


Hanna, Jordon, Morgan & mig :)


Darrin, Hanna, Ian, Morgan, Megan, Cody, Jordon, Craig og mig :) Hele vores gruppe :)

Mig og Craig :)


Morgan, Megan & mig


Ian & Morgan


Mig og Conor :)

Shannen og mig :)

Mig og min dejlige Danel :)

Sam og mig :)

Mig og Craig :)

Chelsey, Sam, Danel, Joselyn, Kayla, og mig :)


Chelsey & mig :)

Mig og Chris :)


Joselyn og mig :)


Brooke, Hannah, og mig :)


Mig og Jordon :)


Mig og Craig :)


Abbie, hun faldt x) haha!


mig og Rachel :)

Mig og Abbie :)


Min nabo, Ricky og Abbie :)

Mig og Craig :)

Megan, mig og Morgan :)

og igen x)



Morgan og Ian :)



PROM WAS FUUUN! x)

3 kommentarer:

  1. Du altforbarmende - en ordentlig gang outfit:)
    kh. far

    SvarSlet
  2. haha x) I know, det var sjooovt!! :D
    Det er nu altsaa sjovt at dresse up! :D

    SvarSlet