fredag den 4. juni 2010

FLORIDAAAAA! :D

'yellow!

jeg er stadig i liiive x) !

Vi ankom i gaar aftes til Florida :D
Vi tog jo afsted onsdag morgen, jeg havde glemt mit pas der hjemme. Mr. Gutgesell hentede mig nemlig tirsdag. Saa vi skulle lige et smut forbi min mors arbejde og hente det x) haha
Vi koerte heeeeele freaking onsdag, 10 timer. med mellem stop selvfoelgelig. Vi stoppede ved hver velkomst hus til staterne x) vi glemte dog at stoppe med Kentucky's og Tenessee's, men det maa vi goere paa vejen hjem :) Vi stoppede ved Alabama's og Florida's :)
Og i Alabama sov vi natten over. Den sidste time koerte vi i en kaempe storm, der regnede saa meget at man ikke kunne se ud, og vejen var fyldt med vand, og det lynede og tordnede. Men vi naaede sikkert frem :)
Det er saa underligt at vejret her ovre kan skifte fra den varmeste solskinsdag, til ekstrem regn og torden! Og det sker lynhurtigt!
Naeste morgen koerte vi igen 10 timer, og naaede endelig frem til Florida :D
Vi naaede frem til Mr. Gutgesell's bror's hus ved en 8-9 tiden.
Mark, Max og mig gik i biffen og saa Maggruber, skoer film x)

Anyway, ses :) lige om snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar