lørdag den 12. juni 2010

Florida leaving for Miami&Key West

Jeg er stadig i Florida, den sidste aften :)
Vi har i dag set alt for meget fodbold paa tv, eftersom der jo er world cup, or what ever. Og jeg er i en fodbold familie.... x) anyway. Vi tog ud og shoppede mellem en af kampene. og saa tog vi paa Hooters, for at se kampen mellem England og Amerika. Det er endte uafgjort, saa heldigvis gik vi alle glade hjem :D
Da vi kom hjem til hotellet gik vi ned til poolen og saadan :)
I morgen er det jo min 18 aars foedselsdag. Ret mystisk saadan at blive 18 aar.
Jeg overlevet de foerste 18 aar, her fra skulle det da bare vaere nemt right? :D
haha!
Her fortiden forbereder jeg ret meget i mit hovede paa at skulle hjem. Og bekymre mig som jeg goer best. Jeg tror nu mest det er for at flytte fokuset paa hvor trist det bliver at sige farvel/paa gensyn til alle mine venner og familier her ovre.
For det er altsaa haardt saadan at vaere vaek fra dem bare til Florida i saa lang tid!!
Min bedste ven Mikey siger han vil flytte til Danmark ! Han er saa soed, men ogsaa Amerikaner, og de kommer oftes ikke laengere vaek end den stat de var foedt i.
Jeg fik en e-mail fra min mutti, der sagde at hun havde lavet 350 frikadeller til den 24. naar jeg kommer hjem :) Saa jeg forbereder masser af plads til alle frikadellerne!
Hun fortalte ogsaa at jeg er kommet ind paa amtet, i 1b :) Saa jeg forbereder mig selv paa 27 piger og 3 drenge! Jeg ved ikke med DK, men i USA ville 27 piger lede til en helvedes masse drama!
Det er sjovt som vi forbereder og vaenner os til hele vores liv.
Foer jeg kom her forberedte jeg mig selv til at tage paa udveksling, saa kom jeg her ovre, og skulle vaene mig til livet her, saa kom slutningen hvor jeg nu forbereder mig til at komme hjem, for at vaenne mig til at gaa paa gymnasiet?
Og saadan fortsaetter det vel.
Just kidding, livet ville vaere kedeligt hvis vi indelte det i katagorier! :D
Alting har en ende, og denne ende, seems to be ending good :)
Man skal stoppe mens legen er god :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar